Idei… zero

Desi sunt atat de multe lucruri despre care as putea sa scriu acum, si multe care sigur ca nu m-am gandit, am sa scriu un post in care nu vorbesc despre nimic. Sau poate totusi voi abera putin despre faptul cum nu pot scrie despre nimic, atata timp cand scriu ceva. Cum altfel sa apara toate cuvintele astea in ordine dar fara rost pe ecranul tau? In capul meu au inceput sa apara acum multe ideei, si o persoana foarte speciala pentru mine incearca sa ma motiveze cu cate o idee, cate un sfat, pe care il voi sfida, azi, pentru simplul motiv ca vreau sa fac un post, care sa-ti iroseasca o parte din viata… sau poate din tot acest nimic complex vei putea trage niste concluzii la care eu nici nu m-am gandit cand am scris acest post, dar atata timp cat pe tine te ajuta, eu sunt bucuros.

Si totusi, te-ai gandit vreodata cum ar fi sa nu mai ai idei, imaginatie, creativitate… ei bine cred ca asta mi se intampla acum, si nu face decat sa ma stimuleze. Cum? Simplu! Ma face sa ma gandesc la faptul ca un om fara aceste calitati este un om mort. Eu nu vreau sa fiu un om mort, eu vreau sa traiesc, sa am idei, imaginatie, creativitate, sa pot sa insemn si eu ceva mai mult decat tipul ala care tocmai ti-a irosit 3 minute din viata citindu-i acest post despre… ce vrei tu. Asa ca promit ca in urmatorul post sa scriu ceva putin mai interesant, mai stimulant si mai creativ, si pentru asta voi avea nevoie de o idee, pe care cu ajutorul imaginatiei o voi reda in cuvinte. Noapte buna!

2 Răspunsuri to “Idei… zero”

  1. daca gasesti pe o funie ma oblig io sa o ung cu muuuuult sapun!!

  2. Un post despre nimic… bine mai.. Seinfeld🙂

Lasă un răspuns

