Primul post

Desi nu e chiar asa interesant, asta e primul post al unui blog care nu stim daca va ajunge vreodata vazut si de altcineva decat de mine. In cazul in care tu, cititorule vezi blogul meu, iti multumesc si te mai astept. Scopul creerii acestui blog este sa experimentez si sa ma delectez pe mine si pe ceilalti cititori, sa informez si sa fiu informat despre toate chestiile care se intampla in lume si pe care reusesc sa le cuprind in articolele mele. Acestea fiind spuse, bafta multa mie, si multumesc tie cititorule care imi citesti blogul.

6 Răspunsuri to “Primul post”

  1. mah…. ceea ce nu intzeleg eu legat de zile… dak ziua are doar 16 ore in loc de 24 dc ceasurile nu arata 4 noaptea in loc de 12 ziua (un exemplu aleator) shi ceasurile sufera de la vibratzii? In orice caz great job, o explicatzie credibila zic eu…

  2. vb in 2013😉

  3. Fără Sens Says:

    Îţi urez succes . Mai ai multă treabă cu blogul🙂

  4. pfff….perfect logic. asteptam si alte informatzii, ms🙂

  5. app…stii ceva de alinierea celor 12 cranii de cristal in 2012? am citit intr-un ziar, Agenda cred…

  6. ideea cum ca timpul s-ar micsora e o porcarie. nu are fundament fizici. e doar un proces psihologic alarmant

Lasă un răspuns

